lastly..
i got a job..
hehehe..
not so difficult my task..

" my bOs : da abess stdy coding..?
me : erm..dah..(cuak gak)
my bOs : kalu cm2..u wat system combine ngan zaza..tau kan pki php...
me : erm..boleh...okies :) "

(haha...cuak gak bila berdepan ngan bos..yela..dpn komp asyik tulis blog n chat jerk..n tdo..hehe)

erm..
just kena bantu programmer kat cni siapkan system dia..
" e-student "
quite complicated..
but kak zaza mlayan daku umpama i dun know everything bout php..
so..so easy my job today..
just edit form yg dia dah wat..
15 minutes da siap..
(blagak gler..haha)

actually 1 Jun neh ada bdk praktikal br akn msk..
(dun know girl o guys but from UUM)
so..dun know yet samada daku kena join dowank wat system o just wat system bsama kak zaza..
but if hav choice..
i will choose 2 work wit kak zaza..
ngee~
(easy ckit..hehe)

n not forget wanna tell u bout " sombonk guy "..
he started make a joke with me..
(dun know why his joke make me happy although he is so "menyampah")
hahah..forget bout him n his " sombonk geng"...

now 4.45 pm..
still have 45 minutes 2 go back..
can't wait....
huhuhu

to : tat mimi
" so sowy dear ptg tadi.. my bateri abess..
xshempat nk gosip lama2 sama kamoo..hiks~"


ingatan : hope 2morrow will better than today..really2 misz wahzab..ngee~ (gatal nyer!!~)